Vitusgebouw

Het Sint Vitusgebouw is, samen met Dorpshuis de Blaercom, het sociaal-cultureel centrum van Blaricum. Dit karakteristieke verenigingsgebouw uit 1911 bestaat uit een grote zaal (160 m2) met bar en toneel en een kleine zaal (42 m2). Het gebouw beschikt ook over een terras onder prachtige lindebomen met uitzicht op de toren van de Sint Vituskerk en de voormalige Bernardusschool, waar het gemeentehuis -met trouwzaal- is gevestigd.

Het Vitusgebouw is de thuishaven van diverse verenigingen waaronder tafeltennisvereniging Vitus, toneelvereniging Blaricum en carnavalsvereniging De Kruiskuilers. U kunt hier ook uitstekend terecht voor al uw feesten en partijen, koffietafels, vergaderingen, politieke bijeenkomsten etcetera.

De grote zaal is geschikt voor 130 personen (met tafels en stoelen) tot 300 (staande) personen.

U vindt het Vitusgebouw op Kerklaan 10, 1261 JB  Blaricum.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de beheerders.
Marita Steenbeek, tel. 06-52372029
Erik Joossen, tel. 06-46243778
e-mail: hetvitus@gmail.com
website: www.hetvitusblaricum.nl

De Sint Vitusparochie is eigenaar van het Sint Vitusgebouw. Door dit gebouw financieel te ondersteunen draagt de parochie bij aan het voorkomen van verdere individualisering van de samenleving en het opbouwen van betrokkenheid tussen verenigingen, instanties en individuen.