two babies and woman sitting on sofa while holding baby and watching on tablet

Parochiaan worden

Welkom, fijn dat u zich in wilt schrijven bij onze parochie!

Als u naar Blaricum bent verhuisd en u staat landelijk geregistreerd als katholiek (dit doet het SILA, St. Interkerkelijke Ledenadministratie) dan komt uw inschrijving automatisch door in ons systeem.

Wilt u zich bij ons inschrijven als voorkeursparochiaan (u woont niet in Blaricum) of bent u vanuit het buitenland verhuisd, dan kunt u dat via onderstaand contactformulier aangeven. Wij sturen u dan een inschrijfformulier.

Wilt u gebruik maken van de specifieke diensten van de Sint Vituskerk, zoals dopen, huwelijksinzegening of een begrafenisdienst, dan dient u ook daadwerkelijk verbonden zijn aan deze parochiegemeenschap.

Wilt u meer informatie voor u zich inschrijft? Hiertoe kunt u terecht op onze website of neemt u een kijkje in onze parochiebladen De Zaaijer en Vitalia (Parochiebladen). Het is ook altijd mogelijk contact op te nemen met het secretariaat of onze pastores.