Zondag 5 juli zingt het voltallige Cecilakoor voor het laatst voordat hun zomerreces start. Het mooie van dit koor is dat er altijd wel een paar zangers zo door de zomer heen komen en zingen. En de parochianen ondersteunen in samenzang.
Na de viering drinken we koffie in de tuin en strat de fietstocht en aan het einde van de middag eten en drinken we samen op het tuinfeest. U heeft zich toch al opgegeven!!!











































